11 aug. 2011

Huvudet fullt av idéer.

Så lite tid, så många väskidéer.
Men idéerna får allt ta o vänta o mogna lite, syr BARA jeansväskor just nu !

Sammetsväskorna tar längre tid att komponera o sy så de får vänta helt enkelt men gud så mycket snygga tyger jag köpt o hittat här o var.

Har en hel del idéer om andra väskor o kassar åxå... i huvudet snurrar det tyg, design o tankar om att övningsköra en ny symaskin men min gamla trotjänare, Huskvarna 2000, är en kär gammal vän som jag alltid kommer värdesätta högt.

Dygnet har ju som bekant tyvärr bara 24 timmar o liiiiite kanske man skulle ta o sova åxå.

4 kommentarer:

  1. Kul att göra egna väskor! Kreativt :) Hobby eller jobb?

    SvaraRadera
  2. Älskar att sy o är glad jag nu funnit min genre, att designa o sy väskor.
    Är en underbar hobby som sakta sakta nu blir mitt jobb ;-)

    SvaraRadera
  3. Men gud så skoj idé, vill mer än gärna beställa en cool jeansväska.
    Har mailat dej.
    /Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha en sån cool väska av gamla byxor.
    Mailar dej.
    /Sandra

    SvaraRadera

Kommentar